امکانات بی نظیر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ماهان)

  • تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان احتمالی و قطعی ، طبقه بندی مشتریان بر اساس نوع مشتری ، فعالیت مشتری، ارزش مشتری ، نحوه آشنایی مشتری و ….
  • تعيين منطقه جغرافیایی مشتری، تعريف اطلاعات پرسنلی مشتری به همراه سمت و اطلاعات اختصاصی آنان و ثبت اطلاعات اختصاصی هر مشتری
  • امکان ارتباط گیری گروهی از طریق ارسال نامه – فکس – پیام کوتاه و پست الکترونیک به صورت اتوماتیک
  • ذخیره سازی کانالهای ارتباطاتی مشتریان و مخاطبین با سازمان
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن سازمانی برای استفاده منشی و یا بخشی از سازمان با قابلیت تعیین دسترسی کاربران
  • وجود سیستم پیگیری و هشدار خودکار برنامه نسبت به زمان تعیین شده برای پیگیری دوره ای و قرار ملاقات ها و دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه و دارای سیستم یادآوری تاریخ های تولد، اولین روز همکاری و سایر تاریخ های موثر
  • امکان تقسیم بندی و اختصاص مشتریان به کاربران
  • مشخص شدن موفقیت و یا عدم موفقیت فروش و توضیحات خاص و گزارشات مرتبطه و مشخص شدن مشتریانی که توسط رقبا جذب شدند و علت آن وثبت مناقصات و کلیه پیگیری های مرتبط با آن و نگهداری کلیه مدارک و اوراق مربوط به هر مناقصه
  • امکان یادآوری قرار ملاقات به دعوت شدگان جلسه از طریق ارسال پیام کوتاه
  • ثبت کامل جزئیات جلسه و امکان پیوست هر نوع فایل مرتبط با جلسه
  • امکان ثبت صورتجلسه و مصوبات آن و ثبت اطلاعات افراد حاضر در جلسه و اقدامات بعدی مربوط به جلسه
  • امکان ثبت انواع قرارداد و زمان آن
  • امکان ثبت انواع فاکتور، پیش فاکتور و چاپ آن
  • امکان ثبت قراردادهای مختلف با پیمانکاران و دریافت ریز اطلاعات قرارداد از طریق سفارشات مختلف
  • امکان ثبت ریز مفاد قرارداد و همچنین تعیین شرایط پرداخت مبلغ قرارداد به صورت درصدی و مبلغی
  • تعیین مهلت انجام کار و یادآوری کارها به صورت اتوماتیک وتعريف فرآیندها و روال های انجام کار در سازمان و تعریف و انتساب کار و مشخص نمودن فرد پیگیری کننده
  • تحت کنترل قرار دادن کارهای محوله
  • امکان تعریف هر تعداد کاربر در کمترین زمان
  • امکان تعریف انواع گروه های کاربری با توجه به سیستم های موجود
  • امکان تعیین دسترسی به ریزترین عملیات در هر سیستم، برای هر تعداد از کاربران
  • بهبود خدمات رسانی به مشتریان و شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان وافزایش وفاداری مشتری
  • کمک به جذب مشتری و کمک به افزایش اعتماد مشتری
  • انجام نظر سنجی و ورود داده ها
  • ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مشتریان
  • امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مشتریان
  • تقسیم بندی مشتریان و ارسال پیام به گروههای انتخاب شده و ارسال جداگانه پیام های متفاوت برای هر گروه
  • ارسال پیام به صورت پیشرفته ( بدین معنی که با تنظيم فيلتری جهت دستیابی به گروهی از مشتریان با مشخصات خاص ارسال پیام صورت خواهد گرفت)
  • ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار در زمان های مشخص برای مشتریان، نمایندگی ها، همکاران و پرسنل شرکت و گزارشی کامل از پیامهای ارسالی و دریافتی بر اساس زمان و تعداد آنان و اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد (تبلیغاتی، تبریک تولد ، ازدواج ، آغاز همکاری و …)
  • مدیریت پیام های دریافت شده، ارسال شده ها وارسال نشده ها و ذخیره سازی کلیه پیام های ارسالی و دریافتی مخاطبین ، مشتریان احتمالی و قطعی در پرونده آنان و یادآوری هوشمند با تقویم شمس و جستجو در پیام های دریافتی و ارسالی و پاسخ خودکار به پیامهای دریافتی مشتریان
  • امکان برگزاری نظرسنجی های متعدد و بررسی نتایج هر نظرسنجی
  • ارسال و دریافت پیام های بصورت فارسی و لاتین
  • گزارش جامع اطلاعات مشتریان احتمالی و قطعی و گزارش وضعیت مشتریان و گزارش اطلاعات پرسنل مشتریان ، اشخاص و افراد با نفوذ و گزارش پرونده همکاران و اطلاعات همکاران و گزارش جامع پیگیری های بازاریابی، فروش و پس از فروش
  • گزارش از انتقادات، پیشنهادها و شکایت های مشتریان و پاسخ های مربوط به آن و گزارش جلسات و قرار ملاقات
  • گزارش از عملکرد پرسنل و گزارش از تاریخ های موثر در یک بازه زمانی خاص گزارش از لیست پیام های ارسالی و وضعیت آنان
  • گزارش لیست پیگیری های انجام شده و انجام نشده
  • گزارش قرارداد فاکتور فروش- پیش فاکتور
  • گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان احتمالی وقطعی و گزارش های تحلیلی و آماری از نظر سنجی های صورت گرفته و گزارش مقایسه ای هزینه تبلیغات و میزان فروش و مقایسه عملکرد کاربران
  • مقایسه عملکرد کاربران در ماه های مختلف سال به تفکیک فعالیت آن ها
  • مقایسه فعالیت های صورت گرفته برای مشتریان و گزارش از تاریخ های موثر در یک بازه زمانی خاص و
  • سنجش تدوام پیگیری مشتریان احتمالی تا تبدیل آنان به مشتریان قطعی
  • امکان ساخت گزارش های تخصصی و مورد نیاز (طبق درخواست و در زمان خدمات پس از فروش
  • تنظیم صفحه بندی گزارش طبق سطوح گزارش و انتخاب کلیه اقلام اطلاعاتی از تمامی سطوح گزارش و همچنین افزودن عبارتهای ثابت و استفاده از الگو و تصویر و استفاده از اشکال هندسی و خطوط دایره
فهرست