ثبت و مشاهده اطلاعات و سوابق کاری مشتریان در کمترین زمان با CRM ماهان

  •  تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مشتریان و تعيين مشتریان هدف و ارزشمند.
  • تحت کنترل بودن مشتری احتمالی تا تبدیل آن به مشتری قطعی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتری با سایر کارکنان.
  •  بررسی کامل اثرسنجی تبلیغات و میزان تاثیر آنها بر فروش امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان.
    – نگهداری اطلاعات متنوع برای هر تماس مانند تلفن , آدرس پست الکترونیک و سایر اطلاعات دلخواه.
  •  دسترسی سریع به اطلاعات اشخاص و پرسنل مربوط به هر مشتری.
  • پیگیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد. خدمات پس از فروش و تکرار معامله.
  •  کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند و نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان.
  •  نظارت و کنترل بر فعالیت شعب و نمایندگی ها و نظارت و کنترل بر عملکرد پرسنل.
  •  افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و ایجاد تنوع در نحوه برقراری ارتباط با مشتری به تناسب سلایق مشتری و جایگاه هر مشتری.
  • جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص.
  •  کاهش هزینه پرسنلی به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک و کاهش هزینه های واحد بازاریابی و فروش.
  • کمک به پرسنل فروش در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی و شناسایی فرصت های جدید جهت افزایش فروش.
  •  کاهش مدت زمان فروش و کمک به افزایش اثر بخشی تیم فروش و نمایندگی ها و نظارت و کنترل بر مناقصات.
  • تحت کنترل قرار گرفتن قرار ملاقات های هر مشتری و جلوگیری از تداخل تاریخ و ساعات قرار ملاقات.
  • مدیریت جلسات هر مشتری و دسترسی سریع به مصوبات هر جلسه و نتیجه آن وتحت کنترل بودن مصوبات جلسات.
  • در دسترس داشتن کلیه اطلاعات قراردادها و نظارت بر انجام آنها.
  •  کمک به هماهنگی کارها بین واحد فروش، سفارشات و تولید.
  • کمک به تصمیم گیری درباره عقد قراردادهای خرید و کنترل فعالیت پیمانکارن و وضعیت قراردادهای منعقد شده.
  •  تبلیغات و اطلاع رسانی به مشتریان و تبریک مناسبت های مختلف بر اساس اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی جهت بالا بردن وفاداری مشتری و ایجاد ارتباط دو طرفه بین سازمان و مشتریان.
  •  قابلیت تنظیم و ارسال پیام کوتاه با درج نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار.
  • کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان و کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص.
  •  شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان و نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرآیند های کاری سازمان ، گروه مشتریان، نوع پیگیری و نتیجه پیگیری.
فهرست