Previous
Next
ثبت و مشاهده اطلاعات و سوابق کاری مشتریان در کمترین زمان با CRM ماهان
- تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مشتریان و تعيين مشتریان هدف و ارزشمند.
- تحت کنترل بودن مشتری احتمالی تا تبدیل آن به مشتری قطعی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتری با سایر کارکنان.
- بررسی کامل اثرسنجی تبلیغات و میزان تاثیر آنها بر فروش امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان.
– نگهداری اطلاعات متنوع برای هر تماس مانند تلفن , آدرس پست الکترونیک و سایر اطلاعات دلخواه. - دسترسی سریع به اطلاعات اشخاص و پرسنل مربوط به هر مشتری.
- پیگیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد. خدمات پس از فروش و تکرار معامله.
- کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند و نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان.
- نظارت و کنترل بر فعالیت شعب و نمایندگی ها و نظارت و کنترل بر عملکرد پرسنل.
- افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و ایجاد تنوع در نحوه برقراری ارتباط با مشتری به تناسب سلایق مشتری و جایگاه هر مشتری.
- جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص.
- کاهش هزینه پرسنلی به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک و کاهش هزینه های واحد بازاریابی و فروش.
- کمک به پرسنل فروش در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی و شناسایی فرصت های جدید جهت افزایش فروش.
- کاهش مدت زمان فروش و کمک به افزایش اثر بخشی تیم فروش و نمایندگی ها و نظارت و کنترل بر مناقصات.
- تحت کنترل قرار گرفتن قرار ملاقات های هر مشتری و جلوگیری از تداخل تاریخ و ساعات قرار ملاقات.
- مدیریت جلسات هر مشتری و دسترسی سریع به مصوبات هر جلسه و نتیجه آن وتحت کنترل بودن مصوبات جلسات.
- در دسترس داشتن کلیه اطلاعات قراردادها و نظارت بر انجام آنها.
- کمک به هماهنگی کارها بین واحد فروش، سفارشات و تولید.
- کمک به تصمیم گیری درباره عقد قراردادهای خرید و کنترل فعالیت پیمانکارن و وضعیت قراردادهای منعقد شده.
- تبلیغات و اطلاع رسانی به مشتریان و تبریک مناسبت های مختلف بر اساس اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی جهت بالا بردن وفاداری مشتری و ایجاد ارتباط دو طرفه بین سازمان و مشتریان.
- قابلیت تنظیم و ارسال پیام کوتاه با درج نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار.
- کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان و کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص.
- شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان و نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرآیند های کاری سازمان ، گروه مشتریان، نوع پیگیری و نتیجه پیگیری.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: قضاوتی که با تکیه به ظن و گمان باشد، عادلانه نیست.
نوشتههای تازه
- Mostbet App Download For Android Apk And Ios In Bangladesh
- Site Oficial Online Da Mostbet Brasil Registro E Login
- The Best Bookmaker And Online Casino In Germany
- Mostbet Bd Affiliate Marketing For The Partners Études Romanes : Cahiers Numériques De La Jeune Recherche
- Mostbet Mobile App: Review For Players From Azerbaijan 2024