بدون شک هر سازمان و یا شرکتی که تولید کننده محصولات وخدمات کاربردی با دوام است، برای جلب رضایت مندی مشتریان خود و رقابت در بازار، نیاز به یک بخش خدمات پس از فروش دارد.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش ماهان (CRMماهان)  قادر خواهد بود. تا مدیران این بخش از سازمان را در جهت افزایش و بهبود کیفیت محصولات خود و کاهش هزینه های مربوط به خدمات پس از فروش همراهی نموده و باعث افزایش وفاداری و محبوبیت محصولات و خدمات سازمان شود . فرایند خدمات پس از فروش سازمان ها گاها دارای پیچیدگی های دغدغه انگیزی می باشد. توسط نرم افزار خدمات پس از فروش CRM  ماهان به فرایندی ساده با بخش بندی های مطابق با نیاز سازمان ها تعریف گردیده که دارای قابلیت های مختلفی است که آن را به انتخابی مناسب برای هر مدير خدمات پس از فروش تبدیل می کند.

فهرست