سیستم مدیریت قرار ملاقات و جلسات CRM ماهان
استفاده از یک سیستم نرمافزاری که به صورت کاملاً کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگیهای قبل از تشکیل جلسه (قرار ملاقات ) تا پیگیریهای نتایج جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در برداشته و مکانیزه نماید، میتواند نقش ارزندهای در تسهیل مدیریت جلسات داشته باشد.
سیستم اطلاعاتی مدیریت قرار ملاقات و جلسات CRM ماهان، با نگرشی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمانها را آسان مینماید و میتواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت کنندگان و سایر افراد مربوطه باشد
سیستم مدیریت قرارملاقات و جلسات CRM ماهان
– قابلیت تنظیم قرارملاقات مخاطبین (مشتریان و دیگر افراد)
– امکان یادآوری تاریخ قرار ملاقات و دستور جلسه به دعوت شدگان از طریق ارسال پیام کوتاه
– مشاهده همزمان چندین قرارملاقات در زمان های مشخص به منظور انتخاب بهترین زمان جلسه
– امکان تقسیم بندی واحدهای سازمان و جدا سازی قرار ملاقات های مربوط به هر بخش از سازمان
– امکان لغو قرارملاقات و اطلاع رسانی به اعضای جلسه به صورت خودکار
– تبدیل و انتقال اطلاعات قرارملاقات به جلسه
– امکان تقسیم بندی موضوع و هدف جلسات
– ثبت صورتجلسه و همچنین سایر نتایج و تصمیمات جلسه
– ثبت وضعیت حضور اعضاء در جلسات
– امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایلهای مربوط به جلسه (اسکن صورت جلسه امضاء شده، فایل صوتی و تصویری و ….)
– ثبت مصوبات جلسه و تعیین افراد مجری و مهلت انجام آن
– ارسال مصوبات جلسه برای. مجریان تعیین شده هر فعالیت.
– قابل رویت بودن فعالیتهای ارجاع شده به هر شخص در لیست پیگیریهای وی.
– ثبت نتیجه و اقدامات انجام شده برای یک فعالیت ارجاعی.
– امکان رؤیت روند پیشرفت یک فعالیت تعیین شده.
امکانات ویژه سیستم مدیریت قرارملاقات و جلسات CRM ماهان
استفاده از ماژول پیگیری جهت اطمینان از اجرای مصوبات جلسه
ایجاد یک تقویم کاری و برنامه فردی برای هر شخص.
جلوگیری از تداخل جلسات و برنامههای هر فرد در سازمان.
ایجاد گزارشات کامل و کاربردی از تمامی مراحل اجرای جلسات
ایجاد لیست پیگیریهای اقدامات مصوب شده در جلسات
استفاده از سیستم پیام رسان جهت هماهنگی تشکیل جلسات
استفاده از سیستم پیامرسان جهت یادآوری قرارها و جلسات هر فرد.
ارسال پیام به کاربران، هنگام پایان مهلت انجام مصوبه.
گزارشات سیستم مدیریت قرارملاقات و جلسات CRM ماهان
همانطور که ذکر شد، این سیستم گزارشات مفیدی از مراحل مختلف اجرای جلسات و مصوبات آن تهیه میکند. این گزارشات در انواع گوناگون و با فرمتهای مختلفی تهیه میشوند. نمونهای از این گزارشات عبارتند از:
نمودار تعداد جلسات و مصوبات آنها بر اساس واحد تشکیل دهنده جلسه و بازه زمانی تعریف شده
گزارش آخرین وضعیت مصوبات
نمودار مصوبات انجام نشده در یک نگاه با توجه به اولویت های انجام کار بر اساس سه رنگ قرمز،زرد، سبز
وضعیت فعالیت های واگذار شده به افراد
قرارگیری اکشن پیام کوتاه جهت یادآوری فعالیت های انجام نشده به مسئول انجام کار.
امکانات عمومی سیستم مدیریت قرارملاقات و جلسات CRM ماهان
علاوه برامکانات فوق دو ماژول اطلاعات پایه و مدیریت سیستم تعبیه شده در این سیستم، وظایف عمومی سیستم را انجام می دهند.
ماژول اطلاعات پایه
این ماژول به منظور تسهیل کار کاربران عادی و همچنین حفظ یکپارچگی سیستم، ایجاد شده و حاوی اطلاعات پایهای (همچون تعریف موضوع جلسه –واحد های سازمانی و …) است که در سایر ماژول ها کاربرد دارد.
مدیریت سیستم مدیریت قرارملاقات و جلسات CRM ماهان
این ماژول وظیفه مدیریت کاربران سیستم را بر عهده دارد. در بخش مدیریت سیستم، مدیر سیستم میتواند کاربران را تعریف کند و با تعیین منوهای مختلف و فرمهای زیر هر منو، نحوه دسترسی هر فرد را به فرم مورد نظر تعیین کند. اطلاعات واحدها، سمتها و پستهای سازمانی نیز در این بخش قابل تعریف است.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: قضاوتی که با تکیه به ظن و گمان باشد، عادلانه نیست.
نوشتههای تازه
- Mostbet App Download For Android Apk And Ios In Bangladesh
- Site Oficial Online Da Mostbet Brasil Registro E Login
- The Best Bookmaker And Online Casino In Germany
- Mostbet Bd Affiliate Marketing For The Partners Études Romanes : Cahiers Numériques De La Jeune Recherche
- Mostbet Mobile App: Review For Players From Azerbaijan 2024