CRM صنعت ساختمان ماهان

در دنياي امروز، تمامي سازمانها و مجموعه ها براي رشد و توسعه خود نياز به تمركز عميق بر مشتريانشان دارند.

براي اينكه:

* همواره جلوتر از رقباي خود باشيد

* درآمدتان را افزايش دهيد

* و از حداكثر سودآوري و اثربخشي برخوردار باشيد.

بايد براي كارمندانتان اين امكان را فراهم نماييد كه به اطلاعات مورد نياز مشتريانشان دسترسي داشته باشند تا بتوانند مجموعه را در مسير رشد سريعتر قرار دهند.

نرم افزار CRM صنعت ساختمان ماهان اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد اطلاعات مشتريان مختلف سازمان را بر حسب نياز در اختيار كارمندان بازاريابي، فروش و خدمات مشتري قرار دهيد تا تكرار معامله مشتريان افزايش يابد.

 CRM صنعت ساختمان ماهان به:

* جذب بيشتر مشتريان احتمالي

* جذب مشتريان جديد

* افزايش رضايت مشتريان

كمك مي كند.

امروزه اين يك واقعيت است كه سازمانها جهت پاسخگوئي به نيازهاي مشتريانشان نيازمند يك سيستم جامع و صحيح هستند و صرفاً داشتن اطلاعات و سوابق مشتريان در پرونده هاي كاغذي و نگهداري آنها بر پايه سيستم بايگاني نمي تواند باعث

* رقابتي شدن

* افزايش رشد

* و افزايش سود آوري سازمان شود

نرم افزار CRM صنعت ساختمان ماهان تمامي اطلاعات مشتريان، فعاليت هاي داخلي و مراحل كاري را جمع آوري و مديريت مي كند.

نرم افزار CRM صنعت ساختمان ماهان به كارمندانتان كمك مي كند تا :

* فعاليتهاي فروش را سريعتر دنبال كنند.

* چرخه پيچيده فروش را مديريت كنند.

* مراحل كاري و وظايف را خود كار كنند.

در سلسله نرم افزارهاي CRM ، نرم افزارCRM صنعت ساختمان ماهان نرم افزاري ساده و موفق است كه به سرعت گسترش مي يابد و يادگيري اش براي كاربران آسان است .

بنابر اين اين نرم افزار به كارمندانتان كمك مي كند تا بيشترين فعاليت را با كمترين انرژي به انجام رسانند.

نرم افزار تخصصی مدیریت ارتباط با مخاطبین ویژه ارائه دهندگان خدمات و محصولات ساختمانی

ویژگی های سیستم مدیریت اطلاعات CRMصنعت ساختمان ماهان

۱- تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان احتمالی و قطعی

۲- طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش هر مشتری

۳- تعیین مشتریان هدف و ارزشمند

۴- تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

۵- بایگانی تمامی اطلاعات و ارتباطات با مشتری

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباطات CRM صنعت ساختمان ماهان

۱- پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد، خدمات پس از فروش و تکرار معامله

۲- کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند

۳- نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان

۴- نظارت و کنترل بر فعالیت شعب و نمایندگی ها

۵- دارای سیستم پیگیری و هشدار خودکار برنامه نسبت به زمان تعیین شده برای پی گیری دوره ای

۶- دارای سیستم تنظیم قرار ملاقات

۷- مدیریت جلسات و افراد شرکت کن

۸- دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه

۹- افزایش رضایت و وفاداری مشتریان سازمان

۱۰- کمک به برقراری ارتباط منظم ،مستمر و به موقع با مشتریان

۱۱- ایجاد تنوع در نحوه برقراری ارتباط با مشتری به تناسب سلایق مشتری و جایگاه هر مشتری برای سازمان

۱۲- جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص

۱۳- کاهش پرسنل به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک

۱۴- امکان ارتباط گیری گروهی از طریق ارسال نامه– فکس – پیام کوتاه به صورت اتوماتیک

۱۵- امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان

۱۶- ذخیره سازی ارتباطات مشتریان و مخاطبین با سازمان

۱۷- امکان بررسي کامل اثرسنجي تبليغات و ميزان تاثير آن‌ها بر فروش

ویژگی های سیستم مدیریت فروش و کنترل قراردادهای     CRM صنعت ساختمان ماهان

۱- تعریف قالب های متفاوت برای هر نوع فاکتور فروش و قر اردادها و چاپ آنها بر اساس فرمت تعیین شده به همراه نام مشتری

۲- آگاهی از کلیه فروش های انجام شده به همراه اطلاعات جانبی آن شامل (نام مشتری- مبلغ – تاریخ – بازاریاب و…)

۳- جستجوی آرشیو فروش های انجام شده و قراردادها

۴- تعریف لیست اقلام شرکت جهت درج و انتخاب آنها در پیش فاکتور– فاکتور- قرارداد به همراه اطلاعات جانبی اقلام مربوطه

۵- هماهنگی های فروش شامل عوامل فروش- نحوه فروش- تعریف قالب نامه های مربوط به فروش – تاریخ شروع اجرا و…

ویژگی های سیستم کنترل پروژه CRMصنعت ساختمان ماهان

۱- ثبت مشخصات پروژه های شناسایی شده بر اساس الگوی تعریف شده از طرف شرکت که شامل(نوع – نام – آدرس- مرحله- تاریخ و…)

۲- کنترل پروژه های شناسایی شده جهت برنامه ریزی فروش بر اساس نوع و مرحله پروژه و تعریف آنها برای مسئولین مربوطه (هماهنگی میان واحد فروش و کنترل پروژه-کارفرما)

۳- ثبت کلیه مراحل پروژه های در حال اجرا و کنترل میزان پیشرفت – تحویل کار- پایان اجرا

۴- تعریف قالب نامه های مربوط به پروژه – اتمام کار و…

ویژگی های سیستم سفارشات و خدمات پس از فروش CRM صنعت ساختمان ماهان

۱- بهبود خدمات رسانی به مشتریان

۲- بهبود دقت پیش بینی انجام سفارشات مشتریان

۳- تسهیل تصمیمات تجاری جهت قبول سفارشات

۴- کنترل فعالیت ها و پیگیری های خدمات پس از فروش

دیگر خصوصیات و امکانات نرم افزار CRM صنعت ساختمان ماهان سیستم ارسال SMS

1- امکان تقسیم بندی مشتریان و ارسال پیام به گرو ه های انتخاب شده و ارسال جداگانه پیامهای متفاوت برای هر گروه

۲- ارسال پیام به صورت تکی

۳- ارسال پیام به صورت پیشرفته ( بدین معنی که با تنظیم فیلتری جهت دستیابی به گروهی از مشتریان با مشخصات خاص ارسال پیام صورت خواهد گرفت )

۴- ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار در زمان های مشخص برای مشتریان، نمایندگی ها، همکاران و پرسنل شرکت

۵- نمایش زمان و تعداد ارسال پیام

۶- اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد (تبلیغاتی، تبریک، تولد،آغاز همکاری و ….)

۷- منوی مجزای دریافت، ارسال شده ها، ارسال نشده ها

دریافت پیام های ارسالی مخاطبین به شما

۱- جستجو در پیام های دریافتی

۲- آرشیو پویای پیام های دریافتی

۳- نمودارهای آماری متفاوت

۴- قابلیت گزارش گیری و پرینت

۵- دریافت پیام های فارسی و لاتین

مهمترین خصوصیت این نرم افزار :

قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت متن Builder ( بدین معنی که ارسال پیام ،همراه با نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار ارسال می گردد )

از آنجایی که در حال حاضر پیام ها ی ارسالی برای مخاطبین به صورت گروهی و رندومی بوده و متن پیام برای تمامی مخاطبین یکسان است؛ لذا ارتباط خوبی بین فرستنده و گیرنده پیام برقرار نمی شود و حتی در مواقعی فرستنده با عدم خواندن متن پیام از سوی مخاطب مواجه می شود به همین دلیل این نرم افزار دارای قابلیت ارسال یک پیام همراه با درج مشخصات فردی مخاطبین
یعنی ( نام، نام خانوادگی، سمت و … ) به صورت خودکار می باشد.

به عنوان مثال :

به صورت خودکار

جناب آقای محمد محمدی

مدیر عامل محترم شرکت X

خجسته ميلاد خاتم انبيا حضرت محمد(ص) بر شما مبارک باد “این متن به صورت ثابت با آیتم های خودکار مشخصات گروه مخاطبین ارسال خواهد شد”

رضایت سنجی مشتریان CRM صنعت ساختمان ماهان

۱-تشکیل بانک سوال و گروه بندی سوالات

۲-تشکیل بانک گزینه های مورد نظر

۳-انجام نظر سنجی و ورود داده ها

۴-ارايه‌ي گزارش‌هاي تحليلي و آماري از رضايت مشتريان

۵-امکان گزارش‌گيري از انتقادات، پيشنهادها و شکايت‌هاي مشتريان

گزارش های مدیریتی CRM صنعت ساختمان ماهان

۱-گزارش پرونده مشتری

۲-گزارش عملکرد پرسنل

۳-گزارش عملکرد پرسنل در ماه های مختلف سال

۴-گزارش جامع پیگیری ها

گزارش های عملیاتی CRM صنعت ساختمان ماهان

۱- دارای موتور جستجوی پیشرفته

۲- گزارش لیست پیگیری های انجام شده و انجام نشده

۳- گزارش مربوط به پروژه ها

۴- گزارش مربوط به سیستم فروش و قراردادها

۵- گزارش تعیین اثر بخشی CRM

6- گزارش سرانه تبلیغات

۷- گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان احتمالی

۸- افزايش رضايت و وفاداري مشتريان و مخاطبين سازمان

فهرست