معرفی اجمالی ماژول های نرم افزار ارتباط با مخاطبین ماهان(CRM)
۱- پرونده مخاطبین ( ثبت اولیه مخاطبین از طریق لیست اکسل – امکان ثبت معرف مخاطب – گروه بندی ویژه مخاطبین به صورت ثابت- امکان تعریف تامین کنندگان – گرید بندی مخاطبین (تعریف گرید بندی مشتریان بالقوه با چهار گروه طلایی-نقره ای – مسی و برنزی)).
۲- دفتر تماس ( جستجوی اطلاعات مخاطبین و پرسنل).
۳- مدیریت ارتباطات ( ثبت پیگیری ها و یادآورها – ثبت مستندات برای هر پیگیری).
۴- سیستم یادآوری(نمایش کارهای روزانه –آینده – گذشته به تفکیک).
۵- سیستم گزارشات عام ( گزارش جامع اطلاعات مشتری بر اساس کلیه گروه بندی های موجود و بازه زمانی خاص – گزارش جامع پیگیری های انجام شده ).
۶- سیستم گزارشات مدیریتی( گزارشات مدیریتی به صورت نموداری و با تفکیک به وسیله رنگ در زمینه آخرین وضعیت مشتریان ).
امکان ثبت انتقادات/ پیشنهادات و شکایات مخاطب – قابلیت ارجاع – تعیین مسئول انجام کار – مهلت انجام – ثبت پیگیری ها و نتایج – گزارشات مربوطه.
ثبت نظرات مخاطبین در مورد سفارش – افزودن فرم نظر سنجی جدید در هر دوره.
پرداختی ها ، دریافتی ها و حساب مالی مشتریان- ثبت کامل اطلاعات مالی – گزارش نحوه پرداختی مشتریان – امکان تایید سفارشات – قراردادها – دریافتی ها و پرداختی به مخاطبین جهت اعمال در حساب – اطلاع رسانی به مخاطبین و امور مالی جهت سر رسیدها.
ثبت رسیدها – حواله ها – انبارها – درخواست خرید و استعلامات و گزارشات مربوطه.
وضعیت درخواست خرید و اقدامات هر وضعیت – ثبت استعلام تامین کنندگان – امکان ارسال سفارش خرید به تامین کننده از طریق پیامک – دارای اتوماسیون گردش کار و ارجاع مراحل درخواست خرید.
سیستم مدیریت اطلاعات – سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش – سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی.
ثبت شکایات – دادخواست ها – اجراییه ثبتی – ثبت شرکت – مدیریت کارتابل و گردش کار هر فرایند- ثبت درخواست های مخاطب.