معرفی اجمالی ماژول های نرم افزار ارتباط با مخاطبین ماهان(CRM)

۱- پرونده مخاطبین ( ثبت اولیه مخاطبین از طریق لیست اکسل – امکان ثبت معرف مخاطب – گروه بندی ویژه مخاطبین به صورت ثابت- امکان تعریف تامین کنندگان – گرید بندی مخاطبین (تعریف گرید بندی مشتریان بالقوه با چهار گروه طلایی-نقره ای – مسی و برنزی)).
۲- دفتر تماس ( جستجوی اطلاعات مخاطبین و پرسنل).
۳- مدیریت ارتباطات ( ثبت پیگیری ها و یادآورها – ثبت مستندات برای هر پیگیری).
۴- سیستم یادآوری(نمایش کارهای روزانه –آینده – گذشته به تفکیک).
۵- سیستم گزارشات عام ( گزارش جامع اطلاعات مشتری بر اساس کلیه گروه بندی های موجود و بازه زمانی خاص – گزارش جامع پیگیری های انجام شده ).
۶- سیستم گزارشات مدیریتی( گزارشات مدیریتی به صورت نموداری و با تفکیک به وسیله رنگ در زمینه آخرین وضعیت مشتریان ).

ثبت قرارداد مشتريان – امکان ثبت اقدامات هر وضعیت قرارداد – دارای اتوماسیون گردش کار و ارجاع مراحل قرارداد – دارای ایجاد محدودیت دسترسی کاربران
تعریف بانک محصول/کالا،قیمت گذاری محصولات ، نوع سفارش ، وضعیت سفارش – دارای اتوماسیون گردش کار و ارجاع مراحل سفارش – امکان ثبت اقدامات هر وضعیت سفارش – امکان ارسال پیام کوتاه در هر وضعیت سفارش فروش
امکان ثبت مکاتبه و نامه و ارسال به کاربران مربوطه با در نظر گرفتن عنوان مکاتبه- درجه اهمیت – مهلت انجام – اثر عدم انجام آن و نیز امکان ثبت میزان تحقق – امکان ثبت نتیجه هر مکاتبه – امکان ثبت همزمان یک مکاتبه برای چندین کاربر به عنوان رونوشت – مشخص کردن مسئول انجام هر مکاتبه – امکان ثبت یادآوری و ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی
امکان تنظیم قرار ملاقات با مشخصات تاریخ قرار ملاقات – ساعت شروع و پایان – هدف از قرار ملاقات – موضوع قرار ملاقات – امکان ارجاع قرار ملاقات به کاربران – امکان انتقال قرار ملاقات به صورت جلسه- امکان ثبت یادآوری و ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی در سیستم جلسات امکان ثبت مصوبات جلسه به همراه مشخصات اولیه در مورد تاریخ جلسه – ساعت – مکان – امکان ثبت حاضرین در جلسه – افزودن مستندات – ثبت مصوبات و انتقال به وظایف – – امکان ثبت یادآوری و ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی
امکان ثبت وظیفه و ارسال به کاربران مربوطه با در نظر گرفتن عنوان وظیفه – درجه اهمیت – مهلت انجام – اثر عدم انجام آن و نیز امکان ثبت میزان تحقق – امکان ثبت نتیجه هر وظیفه- – امکان ثبت یادآوری و ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی
گروه بندی و امتیازدهی مشتریان و کاربران – مدیریت قرعه کشی

امکان ثبت انتقادات/ پیشنهادات و شکایات مخاطب – قابلیت ارجاع – تعیین مسئول انجام کار – مهلت انجام – ثبت پیگیری ها و نتایج – گزارشات مربوطه.

ثبت نظرات مخاطبین در مورد سفارش – افزودن فرم نظر سنجی جدید در هر دوره.

پرداختی ها ، دریافتی ها و حساب مالی مشتریان- ثبت کامل اطلاعات مالی – گزارش نحوه پرداختی مشتریان – امکان تایید سفارشات – قراردادها – دریافتی ها و پرداختی به مخاطبین جهت اعمال در حساب – اطلاع رسانی به مخاطبین و امور مالی جهت سر رسیدها.

ثبت رسیدها – حواله ها – انبارها – درخواست خرید و استعلامات و گزارشات مربوطه.

وضعیت درخواست خرید و اقدامات هر وضعیت – ثبت استعلام تامین کنندگان – امکان ارسال سفارش خرید به تامین کننده از طریق پیامک – دارای اتوماسیون گردش کار و ارجاع مراحل درخواست خرید.

سیستم مدیریت اطلاعات – سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش – سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی.

ثبت شکایات – دادخواست ها – اجراییه ثبتی – ثبت شرکت – مدیریت کارتابل و گردش کار هر فرایند- ثبت درخواست های مخاطب.

فهرست